В Запоріжжі провели засідання комісії з питань обслуговування автобусних маршрутів. На ньому заслухали перевізників, які обслуговують маршрути №96, №58, №75, №54, №89, №70, №14, №67 - щодо них надходили скарги від жителів міста протягом лютого.
Про це повідомили в Запорізькій міській раді.
Скарги на водіїв надходять до контакт-центр 15-80, до міського управління транспорту, через соцмережі. Найчастіше запоріжці скаржаться на відмову перевезення «пільговиків», порушення графіку перевезень, грубого ставлення водіїв, технічного стану маршруток, перевищення швидкості.
Після отримання скарг перевізники проводять виховну роботу з водіями або звільняють їх. Наприклад, перевізник ТОВ «Січ Альянс Груп», який обслуговує маршрут №96 у лютому звільнив двох водіїв, на яких поскаржились на «гарячу лінію» підприємства. З іншими водіями, щодо яких надійшли скарги, проведено додаткові інструктажі.
Перевізник ТОВ «ТК «Спринт», який обслуговує маршрут №67, планує звільнити водія, на якого поскаржились в соцмережах. За словами пасажирки, водій перевищував швидкість, необережно кермував. Члени комісії поспілкувались водієм та зафіксували порушення.