Наші спецпроекти2
Топ експертів нашого міста - _Viktoriia_242
Сортувати по:
Відгук про "INFOBUS.eu білети на автобус, потяг, літак"
понеділок, 11 листопада 2024 р.
!!!Не рекомендую замовляти квитки через INFOBUS!!!
05.11.2024 року я придбала три квитки в додатку INFOBUS маршрут Ясси-Київ рейс на 14:45 год. з Ясси, прибуття до Києва о 05:45 год. Вище вказаний маршрут був вказаний з пересадкою в Кишиневі. Розпланувавши свій час на повернення додому я замовила квитки саме на цей час. Вартість одного квитка становила - 1820, 14 грн. ( за три квитка я заплатила 5460,43 грн. Я їжджу закордон та назад до України з пересадками постійно, тому без вагань замовила ці квитки. З Ясси ми маршрутним автобусом о 14:45 виїхали до Кишинева, де повинні були робити пересадку на автобус до Києва. Мене це не насторожувало, так як, ми вже два рази раніше їздили з Румунії з пересадками. І тут почалося саме цікаве. Ми їдемо в автобусі до Кишинева, і мені о 17:29 годині телефонує водій автобуса Кишенів- Київ, з яким ми повинні прямувати далі до Києва, та запитує чи будемо ми з ним їхати до Києва. Я йому відповіла, що звісно ми з ним їдемо, але ще в дорозі по маршруту Ясси- Кишинів (з тим перевізником, який доставляє саме на рейс Кишинів-Киів) Тоді водій казав запитати водія автобусу, в якому ми їхали, о якій годині ми приїдемо на автостанцію в Кишинів. Останній відповів, що в Кишинів ми приїдемо приблизно через годину. На що водій автобусу Кишинів-Київ сказав мені, що так довго чекати не може нас. Я йому кажу: - то я ж не винна що водій з Ясси не встигає нас вчасно доставити, і що я купувала квитки з впевненістю що нас централізовано пересадять на його рейс. Але, водій сказав щоб я телефонувала до служби підтримки INFOBUS і вирішувала питання щодо перенесення нашої поїздки на рейс, який буде їхати о 23:30 год. Я в шоці, не очікувала такої ситуації, телефоную до оператора INFOBUS пояснюю ситуацію, на що вона мені каже :- ну ми поміняємо вам квитки на інший рейс. В свою чергу, я звісно роздратована, прохаю її повернути мені кошти за квитки, так як, в мене були свої плани і мені потрібно повернутися додому раніше, ніж приходить той рейс, на який нам хочуть змінити квитки. (Я б вже знайшла іншого перевізника, і поїхала раніше ніж 0 23:30 год) Оператор мені відповіла, що кошти вони повертати не будуть, і сказала - їдьте цим рейсом ( на 23:30 год), по іншому ніяк. Я заплатила кошти саме на рейс, який повинен приїхати в Київ о 05:45 год. І тут мені пропонують зовсім не той час. По приїзду з Ясси до Кишенева, а це було о 19:00(хоч повинні були приїхати о 18:00) так як я не хотіла втрачати кошти, які вже заплачені за квитки, довелося чекати до 23:30 год. вказаний автобус. Всі плани були поламані, завдяки не коректному складеному стикуванню рейсів, дочка запізнилася на роботу. !!!Але, є ще нюанс в цій історії- квитки на рейс, на який нам змінили коштують дешевше, а саме - 1628,42 грн., за три квитки - 4885, 26 грн. Різниця в ціні між цими рейсами склала 575,17 грн. Я звернулася до оператора INFOBUS, з проханням повернути мені різницю коштів від вартості квитків, мені відповіли, що перевізник не хоче повертати кошти. Але, це ж не моя вина, що INFOBUS співпрацює з такими перевізниками, не коректно складено час стикування між пересадками по маршруту. Вони мають свій відсоток з цих квитків, то хай вони й повертають різницю цих коштів, але ж їм всеодно. Сподіваюся, що як найбільше людей будуть читати мій та інші негативні відгуки про цю недокомпанію INFOBUS, і не будуть звʼязуватися з ними.
0
0