
Ремонти покрівель, інженерних мереж та заміна каналізації - “Місто для людей” у Запоріжжі відзвітувались за три місяці роботи
Більшість ремонтних робіт доцільно проводити в теплу пору року. Але під час холодів ремонтні роботи на житловому фонді Запоріжжя не зупинялись. Так, за перші три місяці поточного року керуюча компанія замінила 34 каналізаційні випуски. Там, де це можливо, розриття проводили спеціальною технікою. Часто поруч із каналізаційним випуском знаходяться інші мережі, ростуть дерева, навіть розташовані ганки. В таких випадках розкопка здійснюється вручну.
В окремих випадках, щоби дістатися каналізаційного випуску і замінити його, фахівцям доводиться порушувати цілісність асфальтового покриття. За технологією після проведення таких робіт має відбутись усадка грунту на це може знадобитись приблизно від 1 до 2 місяців. Після цього вже виконуються відновлювальні роботи на асфальтовому покритті. Всі послуги із заміни каналізаційного випуску входять до статті тарифу “поточний ремонт”.
Висотні роботи - ремонти шиферних та рулонних покрівель. З початку року відремонтували більше 2700 квадратних метрів покрівель. Важливо розуміти, що керуюча компанія виконує лише поточні ремонти з статті тарифу “поточний ремонт”. Роботи капітального характеру виконуються за рахунок міського бюджету.
Щодо договорів, зараз керуюча компанія обслуговує всі свої будинки за 2 договорами: типовим та індивідуальним. Індивідуальний договір відрізняється від типового тим, що дозволяє швидко накопичити кошти для ремонтних робіт, а ще дозволяє обирати список потрібних послуг, аби швидше з акумулювати необхідну суму та відремонтувати будинок. Типовий договір спрямований на підтримку житла в робочому стані і не передбачає список послуг, які дозволять зробити реновацію житлового фонду. Тому керуюча компанія рекомендує клієнтам, які є співвласниками будинків від 80-го року, де необхідна саме реновація, переходити на індивідуальний договір.

За статтею “Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем” з початку року слюсарі замінили 2114 погонних метрів водопроводів у підвалах будинків. Також оновили більше 1700 метрів погонних каналізації.
“Всі ремонтні роботи в житловому фонді, яким опікується керуюча компанія виконуються за рахунок накопичень з оплат мешканців за послугу управління багатоквартирним будинком. Тому важливий вклад в оновлення житлового фонду роблять саме його співвласники, які вчасно сплачують за послугу управління і тим самим забезпечують як закупку матеріалів, так і працю фахівців”, - директор керуючої компанії “Місто для людей” у Запоріжжі Богдан Лозниця.
За його словами один з найбільш ефективних форматів взаємодії мешканців та керуючої компанії - індивідуальний або, як його ще називають, прямий договір. Такий вид договору дозволяє скласти план реального розвитку будинка та поступово вирішувати найбільш нагальні проблеми.
Ще один вид робіт, який виконували фахівці керуючої компанії - скління, його виконали на 285 кв.м вікон. Ця послуга входить в статтю “поточний ремонт”. Всього з початку року встановили 25 металопластикових вікон. Для проведення таких замін і ремонтів при типовому договорі важливо, щоб на будинку був позитивний баланс, який досягається повною та вчасною оплатою мешканцями послуги управління будинком, або перехід на індивідуальний договір, де є можливість поетапної тарифікації відповідно від потреб будинку.
За статтею тарифу “поточний ремонт” було замінено 67 дверей. Провести такі антивандальні заходи, а саме: встановити нові двері та замки, вдалося завдяки накопиченню коштів в фондах будинків. Ці конструктивні елементи необхідні для того, аби унеможливити потрапляння на покрівлю, до технічних приміщень або до під’їзду сторонніх осіб.
(ФОТО двері, вул.Михайлова, 13)
Варто зазначити, що для людей, хто заборгували за послугу управління, є можливість підписати договір про реструктуризацію боргу, щоби розтягти виплату в часі і зробити її менш обтяжуючою для людини. Також, якщо людина заборгувала, але підписала договір про реструктуризацію, то вона має можливість звернутися за субсидією.
Важливо:
У зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції Центри обслуговування клієнтів не проводять прийом мешканців. Для отримання консультацій або подачі заявок можна звернутись на гарячу лінію “Місто для людей” 067 400 1008.
За новинами компанії можна слідкувати у Viber- чаті https://bit.ly/3dMEStc , де “Місто для людей” у Запоріжжі публікує звіти про виконані роботи та заявки.
Втім, якщо питання неможливо вирішити дистанційно (необхідно оформити документи, поставити підпис, отримати довідку тощо), спеціалісти ЦОКу приймуть вас за попереднім записом - зателефонуйте на гарячу лінію та узгодьте зустріч з фахівцем. Фахівці закликають дотримуватись заходів безпеки: дотримуватись дистанції, обробляти руки, використовувати маски, якщо почуваєтесь погано, відкласти зустріч.
Також поставити запитання, отримати консультацію, залишити заявку можна заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті mdl.com.ua.