
Креді Агріколь презентував AIR - нову стратегію розвитку до 2025 року
Нещодавно Креді Агріколь презентував нову стратегію - AIR, яка створена у відповідності до глобального проекту Групи та визначає ключові цілі розвитку банку в Україні на наступні 5 років. На найвищому рівні банк зафіксував мету бути надійним партнером для клієнтів і суспільства, що означає діяти етично, прозоро та відповідально, досягати лідерства на цільових ринках, підтримувати експертизу співробітників, досконалість у відносинах та інновації. Для цього Креді Агріколь працює за трьома основними напрямами:
- Клієнтський проект орієнтований на те, щоб бути досконалим у відносинах з клієнтом банком, лідером у цільових сегментах ринку, №1 за рівнем задоволеності клієнтів.
- Людський проект, в основі якого лежать людські відносини, розширення повноважень і відповідальності команд.
- Соціальний проект, який передбачає підвищення соціальної відповідальності компанії через втілення благодійних та волонтерських ініціатив, Кліматичної стратегії та розвиток теплої корпоративної культури.

Урочистий запуск нової стратегії банку AIR 2025
«Стратегія AIR 2025 – це свідчення наших довгострокових амбітних планів розвитку в Україні, а ще це наші зобов'язання перед клієнтами, співробітниками та суспільством. Наш стратегічний план передбачає виважений підхід, прискорення органічного зростання та високу ефективність, щоб відповідати на виклики мінливого середовища, поєднуючи багатоканальність і людське спілкування, синергію та партнерство, високу експертизу та сервіс-бачення для ще кращого обслуговування клієнтів. Ми посилимо свої провідні позиції в сегменті міжнародного бізнесу, автокредитуванні, aгрі-агро бізнесі, а також нашу експертизу на ринку, щоб стати референтним банком в Україні та надійним партнером, який привносить інновації на ринок. На роздрібному ринку ми прискоримо свій розвиток в усіх цільових сегментах. У сфері цифрових технологій ми вже зробили важливий крок, запустивши сучасний мобільний додаток CA+, і будемо продовжувати розробляти найкращі рішення для наших клієнтів. Ми впевнені: майбутнє за AIR!» - розповідає Карлос де Корду, голова правління Креді Агріколь Банку.
Фокуси розвитку та основні цільові показники банку до 2025 року:
- У сегменті роздрібних клієнтів банк виділяє нову для себе цільову аудиторію IT-спеціалістів, буде розвивати діджитал-канали, одночасно зберігаючи особистий контакт з клієнтами у відділеннях.
- У автокредитуванні банк прагне зберегти лідерство з часткою ринку 30%, а в сегменті лізингу – увійти в ТОП-3 лідерів ринку. Цьому сприятиме синергія між двома бізнес-лініями, яка створить особливу глобальну пропозицію для клієнтів.
- В сегменті міжнародного бізнесу банк активно підтримує перехід клієнтів на відновлювані джерела енергії та планує досягти 10% частки зеленого фінансування у кредитному портфелі корпоративного бізнесу. Для цього впроваджує оцінку клієнтів за критеріями ESG (екологічне, соціальне та корпоративне управління).
- У агрі-агро напрямі банк буде зміцнювати свої лідерські позиції з амбітною метою досягти 15% частки ринку агрофінансування. Фокусуватиметься на синергії і можливостях Групи.
- Креді Агріколь розвиває омніканальну модель відносин з клієнтами та прагне, щоб мобільні додатки банку були в ТОП-3 лідерів ринку. Для цього банк розширить функціонал додатку для фізичних осіб CA+ та запустить новий клієнт-банк для фізичних осіб-підприємців - CA+ Pro.
- Банк прагне увійти в ТОП-5 найкращих роботодавців на банківському ринку, створити збалансовану кадрову та організаційну структуру.
- Креді Агріколь планує зменшити свій прямий вуглецевий слід на 25%, стати визнаним учасником трансформації енергетичного сектору в Україні, розвивати соціальну відповідальність в рамках програми We Care!
- Банк сповідує принципи сталого розвитку та планує бути в ТОП-10 соціально відповідальних компаній України.
110 співробітників банку та Групи протягом 7 місяців працювали над розробкою стратегії розвитку Креді Агріколь до 2025 року. Назва «AIR» означає амбітний (Ambitious), інноваційний (Innovative) і відповідальний (Responsible).
З нагоди презентації стратегії AIR банк провів 2 масштабних заходи для співробітників: 17.09 – онлайн-трансляція для близько 2400 глядачів та 18.09 – корпоративні заходи для команд з усіх регіонів України.