За останній тиждень мешканці Запоріжжя понад 8 тисяч разів зверталися до аварійної служби "15-80"
За останній тиждень з 1 по 8 листопада диспетчери служби 15–80 отримали 8019 заявок через портал та електрону пошту
Така інформація про електронні заявки міститься на офіційному сайті контакту служби 15-80, передає 061.
Якщо говорити по районах, то найбільше заявок традиційно надходить із центру міста, а саме з Вознесенівського, Дніпровського та Олександрівського районів міста. Найменше заявок отримано з Хортицького та Шевченківського районів.
За статистикою, найчастіше звернення стосуються незадовільного стану інженерних мереж та відсутністю чи проблемами з опаленням – 6343, проблем з електрикою –615, відсутністю водопостачання – 397, непрацюючими ліфтами – 231, проблемами з житловим фондом -187, благоустрій прибудинкової території – 76.
За добу жителі Запоріжжя майже 1500 зверталися до аварійної служби "15-80".
Крім цього, у системі навіть було зареєстровано 47 скарг і 32 подяки за роботу комунальників.
Нагадаємо, що в мерії запевняють, що запоріжці не платитимуть за холодні батареї
Підписуйтесь на наш канал в Telegram, щоб не пропустити важливі новини міста та області.