«Запорізьке міське інвестиційне агентство» в наступному році згідно фінплану понесе збитки в понад 6 мільйонів гривень
Комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», яке займається рекламою під час постійної комісії з питань бюджету та фінансів презентувало свій фінплан на 2024 рік.
Про це повідомляє 061.
Чистий дохід підприємства збільшується на 851 тисячу гривень – 10,7% в порівнянні з цим роком. Загальний обсяг доходів при цьому знижується на 2,5 мільйона гривень, оскільки не передбачена більше фінансова підтримка з бюджету (для порівняння в цьому році підтримка склала 3,4 млн гривень).
При цьому, витрати підприємства збільшуються на 2,2 мільйона гривень або на 17%. Собівартість продукції також збільшується на 18,7%, адміністративні – 14%, збут – 18%.
«Фінансовий результат буде збиток у розмірі 6,5 мільйона гривень. Очікуваний результат в цьому році – 1,7 мільйона гривень збиток. При цьому зростають витрати на оплату праці – на 18%. Середня місячна зарплата одного працівника на підприємстві складає 21,7 тисячі гривень. Вона зростає по відношенню до цього року на 14%. Рентабельність від’ємна ( - 41%)», - прокоментувала директорка департаменту фінансової та бюджетної політики Вікторія Логвиненко.
Члени комісії з питань бюджету при цьому зауважили, що згідно з контрактом керівника підприємства (ним є депутат Сергій Ільченко), якщо фінансовий план не виконується, то це може стати приводом до розірвання договору в односторонньому порядку. При цьому зарплатня директора зростає з 44 тисяч гривень до майже 52 тисяч гривень.
«Підприємство на протязі всієї своєї діяльності до початку повномасштабного вторгнення не брало жодної копійки з міського бюджету, а навпаки вкладало свої кошти в розвиток. Підтвердження цьому – велика кількість міської інфраструктури, що є в місті Запоріжжі. Під час повномасштабної війни, коли була відмова комерсантів, ми розмістили від 500 сюжетів патріотичного напрямку. Це їх підтримка, поклейка, ремонт. У нас 250 рекламних конструкцій, а сюжетів ми можемо надавати 400, тобто ми навіть розміщувались на конструкціях інших рекламних компаній. Це не тому, що ми такі гарні, а тому що рекламні кампанії під час кризової ситуації розвернулися і пішли. Не всі компанії навіть зараз повернулися і приводять до ладу свої конструкції. У нас таких проблем не має. Це наша принципова позиція, щоб всі наші конструкції були в гарному стані. Незважаючи на те, що рекламний ринок в Україні просів в середньому на 50%, а у нас незважаючи на те, що ми прифронтове місто, ми маємо 50% - комерції на наших конструкціях. Менеджери підприємства виконують титанічну роботу», - пояснив керівник КП Сергій Ільченко.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у 2022 році Запорізька міська рада надала можливість усім КП на період війни не платити частку прибутку у бюджет.