
Чи може упаковка товару вплинути на його продажі?
Високоякісні товари, це те, що потрібно споживачам і що приносить прибуток, а продумане пакування - це те, що допоможе вам виділитися з маси схожих товарів.
Уявіть, що ви купили дорогу і якісну річ і несете її додому, загорнутою в шматок простого паперу або пухирчасту плівку. Задоволення від покупки вже стало меншим, правда? А покладіть цю річ у високоякісну картонну коробку або паперовий пакет з елегантним сучасним дизайном, і задоволення відчувається набагато більшим, ви стаєте більш упевненими у своєму рішенні щодо покупки.
Часто, пакування продукту розглядається як другорядне завдання порівняно з самим продуктом. Але досвід роботи Компанії Бруссонет на ринку пакування та паперової продукції в Україні та тісний контакт з нашими клієнтами показує, що успішними є ті компанії, які розуміють, що паковання може бути таким же важливим для бренду та продажів, як і сам продукт.
Упаковка продукту є невід'ємною частиною клієнтського досвіду і впливає на те, як люди сприймають ваш продукт. Вражаюча упаковка продукту може: виділити товар - привернути увагу - збільшити продажі.
Властивості упаковки, що впливають на продажі
1. Зовнішній вигляд. Іноді конкуренція буває настільки сильною, що сам продукт не є сильною відмінністю, і динаміка ринку також не дає змоги змінити ціни, якщо ви не пропонуєте щось унікальне. Тут рішенням може стати дизайн упаковки. За даними опитувань, 72% споживачів стверджують, що дизайн паковання продукту вплине на їхнє рішення про покупку. Крім того, споживачі також заявили, що деякі пакувальні матеріали, такі як картон, роблять продукт більш якісним. Візуальна привабливість - це те, що дає продукту перевагу. Барвиста упаковка з цікавими шрифтами з високоякісних матеріалів допоможе привернути увагу покупців і виділити ваш бренд серед конкурентів.
2. Довговічність. Упаковка повинна захищати вміст від будь-якого пошкодження, яке може статися під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт і зберігання. Коли упаковка порвана, пом'ята або розбита, споживачі можуть припустити, що продукт усередині пошкоджений, і вибрати інший варіант. Люди готові платити більше за продукти з міцним пакувальним матеріалом, тому що вони впевнені, що їхній продукт перебуває в цілості й схоронності. Довіра заслужена, і пакувальний матеріал відіграє в цьому вирішальну роль.
3. екологічність. Екологічно чиста упаковочка або менша її кількість може сподобатися споживачам, які більш обізнані про навколишнє середовище. Нещодавні звіти засвідчили, що деякі споживачі навіть уникають продуктів, упакованих у шкідливі матеріали, такі як пластик. 74% споживачів готові платити до 10% більше за екологічно чисту або придатну для вторинної переробки упаковку.

Як бачите, пакування продукту часто відіграє вирішальну роль в ухваленні рішення про покупку. В інтернет-магазині Bru.Store у вас є можливість купити паковання з якісних матеріалів за низькими цінами: картонні коробки та гофроящики, паперові та картонні пакети, пакети з крафт-паперу, пакувальний папір та наповнювачі для коробок, а також інші пакувальні матеріали, що виготовляються на сучасному обладнанні в Харкові та доставляються по всій Україні будь-якою службою доставки на ваш вибір. Тут ви можете купити будь-яку упаковку оптом, в роздріб і замовити виробництво індивідуальної упаковки. Також, ми надаємо послугу друку на упаковці.
Виділіть ваш товар, приверніть до нього увагу і збільште продажі разом з упаковкою від Компанії Бруссонет!