• Головна
  • На Запоріжжі окупанти вигадали історію про сир, який образив українців своєю назвою
18:29, 30 січня

На Запоріжжі окупанти вигадали історію про сир, який образив українців своєю назвою

На Запоріжжі окупанти вигадали історію про сир, який образив українців своєю назвою

Через підконтрольні пропагандистські канали представники окупаційної влади поширили допис про вилучення з продажу в мережах українських супермаркетів продукції німецької торгової марки Hochland… через назву.

Так, 23 січня, телеграм-канал «Запорожский Вестник» опублікував інформацію про те, що українців образила назва німецького сиру і через це його прибрали з полиць торгових мереж.

«Украинцы оскорбились из-за названия сыра: Крупнейшая торговая сеть Украины расторгла контракт с поставщиком сыра Hochland. Ритейлер АТБ сообщает, что с 24 января сыр немецкой марки пропадет с полок всех магазинов сети. Причина: название Hochland оскорбляет национальное чувство жителей Украины. Такие же нежные, как ваш сыр», - написав телеграм-канал.

На підтвердження цього допису автори приклали нібито скрін з сайту АТБ на банері, де міститься повідомлення наступного змісту:

«АТБ розірвав контракт з постачальниками сиру Hochland. Довгий час ми намагалися пояснити представникам німецького виробника, що їх назва ображає кожного українця, і пропонували змінити його, але в Hochland відмовилися це робити. На жаль, з 24 січня продукція Hochland більше не буде представлена на полицях нашої мережі».

На офіційному сайті АТБ та в соціальних мережах маркету насправді немає жодної інформації про розрив відносин з цією торговою маркою, а на існуючих банерах є інформація виключно по акціям та знижкам. На головній сторінці сайту в галереї є всього 3 таких банери, в той час як на скріні, використаним телеграм-каналом,їх нараховується 11.

Крім того,у тексті можна побачити помилку у неправильному вживанні роду займенника. В тексті використано «його» по відношенню до іменника «назва» жіночого роду, що може свідчити про використання автоперекладу з російської мови.

У сукупності це свідчить про те, що зображення з текстом було оброблене та встановлено за допомогою фотошопу. Це вже не вперше телеграм-канал вдається до редагування світлин, які вони використовують в якості світлин.

Ми звернулися за коментарем в компанію АТБ, проте на момент виходу публікації коментар не був наданий.

В публічному дискурсі України не виникало жодних претензій щодо назви німецького бренду молочної продукції, водночас у дослідженні Київської школи економіки йшла мова про те, що німецькі компанії, зокрема, Hochland, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну продовжують заробляти в РФ та сплачувати податки до бюджету країни-агресора. Через це українці наприкінці позаминулого року створили петицію з вимогою маркувати бренди-спонсори російського тероризму.

“Цей матеріал опубліковано за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.”

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#фейк #АТБ #сир #Hochland #назва #дезінформація
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Спецтема
Пояснюємо, що не так із заявами окупантів. Що з них є фейком та маніпуляцією. На окупованих територіях Запорізької області так звана "влада" звинувачує українську владу та армію у своїх же провокаціях
Оголошення
live comments feed...