Запоріжці за останній місяць залишили більше 9,5 тисяч звернень через контакт-центр 15-80
Контакт-центр 15-80 КП «ЦУІТ» у січні отримав 9586 звернень містян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.
Про це повідомили в пресслужбі Запорізької міської ради, передає 061
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися в більшості випадків інженерних мереж - 2949 або 30.76%; служби обслуговування електромереж - 2214 або 23.10%; магістральних водоводів зовнішніх мереж - 1766 або 18.42%
В місті працює чат-бот «Запоріжжя 1580», за допомогою якого можна дізнатися про ремонтні роботи на мережах та пов’язані з цим тимчасові відключення води, опалення тощо.
Звернення до контакт-центру 15-80 приймають за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ). Також можна подати заявку в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua.
«Жодне звернення не залишиться без уваги. Вони приймаються у цілодобовому режимі та передаються виконавцям робіт для реагування. Звернення не закривається, поки від заявника не буде отримано підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі», - зазначають в міськраді.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Запорізькій області наразі розгорнуто 627 Пунктів Незламності, рятувальники готові розгорнути місця обігріву