• Головна
  • «Найкраще за бізнес говорить лише його відношення до рідного міста»: історія запорізької мережі АЗК EURO 5
Новини компаній
13:00, 17 квітня

«Найкраще за бізнес говорить лише його відношення до рідного міста»: історія запорізької мережі АЗК EURO 5

Новини компаній
«Найкраще за бізнес говорить лише його відношення до рідного міста»: історія запорізької мережі АЗК EURO 5

За часи повномасштабного вторгнення у Запоріжжі зародилася регіональна мережа автозаправних комплексів EURO 5, що за короткий час змогла довести свою спроможність на ринку та завоювати довіру клієнтів завдяки безумовній якості палива. Ми поспілкувалися з власником мережі Володимиром Мазуриком про те, чому під час війни вони зробили ставку на побудову бізнесу у Запоріжжі та поверненню податків у це місто, як змінилися логістичні ланцюжки і що насправді стоїть за процесом контролю якості пального.

Поділіться історією появи мережі АЗК "EURO 5". Як вас надихнула ідея відкрити мережу АЗС саме під час війни? Чи було це заплановано заздалегідь, чи виникла ідея як відповідь на нові обставини?

Історія створення почалася задовго до реалізації, яка припала на початок повномасштабного вторгнення.

Я повернувся до того, з чого починав — паливна сфера. Багато років тому, я познайомився із засновником мережі заправок WOG, надихнувся його досвідом та й саме спілкування з Ігорем Єремеєвим заронило перше «зернятко». А потім — «зернятко до зернятка» і в результаті вийшов новий успішний бізнес-проєкт. Звичайно, для втілення проєкту знадобився певний час, але було головне — я розумів, як працює ця сфера, мав певний досвід роботи у паливній сфері, адже за плечима хіміко-технологічний технікум і стаж в управлінні бурових робіт в Івано-Франківську, яке працювало в Західному Сибіру. Ми видобували там нафту новим на той час способом —  бурінням під нахилом. Ґрунтуючись на цьому, прийшло рішення створити даний бізнес. Маючи на руках чіткий бізнес-проєкт, я залучив зацікавлених людей, які повірили в мене, в мою ідею та підтримали. У будівництво першої заправки було вкладено власні кошти.

Скільки у вас наразі нараховується АЗК та в яких регіонах? Чи плануєте масштабуватись найближчим часом?

Ми інвестуємо у Запоріжжя, а саме вкладаючись фінансово у побудову бізнесу та поверненню податків у запорізьку скарбничку. У місті Запоріжжі зараз працюють 9 станцій, ще дві ми готуємо до відкриття. Це будуть найбільші за площею станції нашої мережі з фуд-кортом, власною кухнею та зоною відпочинку. В планах загалом відкрити близько тридцяти станцій. Друга за чисельністю — це Київська область, у найближчих планах  — Одеса. Ну й надалі з'єднуватимемо трикутник, розширюючись на всю Україну і поступово виходячи на національний рівень. Для нас це важливо, оскільки це нові робочі місця та податки до місцевого бюджету, а отже й підтримка держави, її стабільності.

Яка філософія вашого бренду? Чим ваше пальне та сервіс загалом відрізняється від конкурентів?

Наша відмінність —  якість. Це наша філософія, яку ми втілюємо в життя. Наша найвища пріоритетність — це якість, якість і знову якість. Ми ретельно дотримуємося європейських стандартів, щоб забезпечити чисте пальне без будь-яких додаткових домішок чи присадок. Крім того, ми приділяємо велику увагу підтримці високого рівня обслуговування, використовуючи найсучасніше обладнання та технології. Наш пріоритет — безпека наших клієнтів, тому ми забезпечуємо її на всіх етапах наших операцій. Команда EURO 5 - це команда професіоналів, яка працює на результат. Ми вже успішно встановили прямі контакти з виробниками з Європейського Союзу, щоб гарантувати найвищу якість наших продуктів.

Звідки ви імпортуєте паливо? Які етапи контролю пального ви використовуєте, щоб забезпечити безпеку та якість кінцевого продукту?

Наше пальне приїздить з НПЗ Болгарії, Румунії, Литви, Польщі. Для мене якість є ключовим аспектом, тому на наших АЗК ми пропонуємо паливо від відомих виробників, таких як RomPetrol, InsaOil та Orlen. Український ринок привабливий для європейських компаній, оскільки це також відмінна реклама. Мої подорожі по різних країнах дозволили мені дослідити, як працюють заправні станції в Європі та відзначити їх досвід. Важливо зрозуміти, як це роблять професіонали, для того щоб усі аспекти та деталі були враховані. Кожна нова партія пального супроводжується всіма необхідними документами – сертифікатами якості та відповідності. Також, перед зливом у паливоприймач ми відбираємо додатково зразки з кожної партії на аналіз. Ви знаєте скільки блогерів до нас приїздили з перевірками якості пального (сміється — прим. ред.) Ми впевнені у своєму пальному, тому всі перевірки проходимо сміливо.

Розкажіть про особливості роботи вашої мережі. Як війна змінила роботу "EURO 5"?

Неможливо виокремити один пункт, що саме особливе, але мабуть, то люди. Запоріжці — особливі і сміливі. Війна нас не зупинила, навпаки, вона дала поштовх до підтримки рідного краю. Адже люди у Запоріжжі залишаються, продовжують жити, багато хто залишився без роботи через війну і в нас є можливість надавати робочі місця та конкурентну заробітну плату працівникам. Наші АЗС системно підтримують критичну інфраструктуру міста, забезпечуючи якісним паливом. Ми підтримуємо рух у місті, а рух — це життя.

Чи доводилося підприємству якось підлаштовуватися під зміну потреб за весь час існування, (якщо вони були)? Чи змінилися ваші логістичні ланцюжки через війну? Як вам вдається адаптуватися?

Ми живемо в час нестабільності та єдина константа сьогодення — це зміни.  Змінитися все може наступної хвилини. І весь бізнес повинен бути орієнтований на якісне закриття потреб своїх клієнтів. Минулої зими наші АЗК працювали «пунктами незламності», тоді як багато інших не працювали взагалі. Ми завжди готові надати можливість не тільки заправити автівку, а також підзарядити гаджети та підживитися гарячими стравами.

Авжеж ми, як регіональний бізнес стикаємося з викликами. Ви самі бачили, що коїться на кордонах і як це впливає на своєчасні поставки пального. Тому ми плануємо всі свої кроки наперед, щоб не залишити містян без якісного пального.

В чому, на вашу думку, полягає ключ до успіху у веденні бізнесу в умовах кризи?

Якісний продукт. Щире бажання приносити користь. Гнучкість та комунікація з клієнтами.

Чи були вас у цей період якісь благодійні чи волонтерські ініціативи про які ви можете розказати.

Звичайно ми продовжуємо брати участь у соціальних проектах — допомагаємо дитячім спортивним школам, які тренують маленьких запоріжців. Підтримуємо та закриваємо потреби наших військових.  Окрім того, що ми безперечно заправляємо військових, так і надаємо допомогу з якою вони до нас звертаються. Ось з нещодавнього, ми працювали з підрозділом ГУР МО та передали «залізних пташок» одній з  штурмових бригад на запорізькому напрямку.

На мою думку, найкраще за бізнес говорить лише його відношення до рідного міста та містян.

Яка зараз ситуація з кадрами? Скільки людей у вас загалом працевлаштовано? І які вакансії є сьогодні?

На сьогодні ми відкриваємо ще 20 нових робочих місць у Запоріжжі у зв’язку з розширенням мережі. В кожного працівника вкладаємо та, якби мовити, «зрощуємо» професіонала. Повторюся, люди — найцінніший ресурс. В команді ЄВРО 5 зараз працює більше 100 людей. Для нас це важливо, оскільки це нові робочі місця та податки до місцевого бюджету, а отже й підтримка держави, її стабільності.

Якщо говорити про фінансову сторону, то як змінився прибуток компанії? Які прогнози щодо цін та доступності пального?

Ми даємо найдоступнішу ціну для клієнта за пальне такої якості. Ми, дійсно, можемо зменшити вартість  за рахунок прямих контрактів та регулярних поставок.

Цей рік прогнозує нам можливе підняття вартості нафти на світовому ринку, але як воно буде в дійсності — поки все вилами по воді писано.

Як ви бачите майбутнє вашої мережі АЗС та енергетичного сектору України загалом після закінчення війни?

По-перше, будемо відновлювати нашу Запорізьку область та відкривати станції у Мелітополі та Бердянську (посміхається, — прим. ред).  Нас всіх чекає попереду багато роботи. І щоб це «попереду» могло настати, нам треба сьогодні гуртуватися, працювати на благо свого міста та країни.

По-друге, кожен бізнес, є не лише комерційною структурою, а й частиною соціуму. Розуміння цієї ролі та готовність допомагати співвітчизникам у важкі часи є ключовими факторами відновлення та розвитку міста. І хоча війна може здатися перешкодою, вона може також стати драйвером для змін та покращень, які допоможуть побудувати більш міцне та стійке суспільство.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АЗК "EURO 5" #бізнес #нафта #продукти #Володимир Мазурик #історія успіху #цінності #бренд
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...