• Головна
  • Структуризація сайту: чому вона є важливою?
Новини компаній
09:40, 13 травня

Структуризація сайту: чому вона є важливою?

Новини компаній

Вести продажі наразі набагато зручніше онлайн, ніж офлайн. Власник інтернет-магазину може заощадити на оренді складських приміщень і, загалом, організовувати свою діяльність грамотніше, вигідніше для себе. Першим кроком для успішних онлайн-продажів є створення сайтів інтернет-магазинів, які залучають покупців і дозволяють продемонструвати великий асортимент товарів та послуг.

Кожен сайт має бути якісним структурованим, що забезпечує відвідувачам максимальний комфорт. Розглянемо алгоритми вибору правильної структуризації, що полегшує навігацію гостей інтернет-магазину.

Структуризація сайту: чому вона є важливою?, фото-1

Як правильно структурувати сайт

Визначте цілі створення інтернет-магазину. Що вас цікавить? Продаж, зміцнення іміджу компанії або залучення нових клієнтів? Від варіанта відповіді залежить розташування розділів та вкладок, а також – наявність певних елементів, віджетів.

  • Детально вивчіть свою цільову аудиторію: хто ті люди, які купуватимуть ваш товар? Ви знаєте їхні потреби, очікування – що саме вони шукають? Відповіді на запитання допоможуть визначити основні категорії товарів та послуг для структуризації сайту.
  • Поміркуйте щодо створення зручної навігації. Структура сайту має бути логічною, максимально комфортною навіть для досвідченого користувача. Рекомендуємо розділити товарні асортименти на категорії та підкатегорії, щоб відвідувачі могли швидко та легко знайти необхідний товар.
  • Ознака гарного тону та респектабельності онлайн ресурсу – оптимізація для мобільних пристроїв. Зважайте на те, що багато користувачів заходить на сайт через свої смартфони. Структуризація має бути адаптована під різні діагоналі екранів.
  • Приділіть час створенню карток товарів. Кожен товар або послуга повинна мати свою картку з докладним описом, фото, ціною, кнопкою для швидкої покупки. Це допоможе збільшити конверсію.
  • Для зручності гостей та потенційних клієнтів слід передбачити фільтри за ціною, розмірами, брендом та іншими характеристиками товарів – це допоможе швидше знайти те, що потрібно.
  • Розміщуйте відгуки та рейтинги. Покупці довіряють відгукам інших клієнтів, тому важливо надавати можливість залишити оцінку та написати коментар. Такий простий крок підвищить довіру до інтернет-магазину. Обов'язково вкажіть на сайті інформацію щодо способів оплати та доставляння, щоб покупець міг вибрати найбільш підходящий для себе варіант.

Створити інтернет-магазин самостійно – складно, однак у цьому можуть допомогти фахівці спеціалісти студії Redstone. Щоб розпочати обговорення концепції вашого проекту, достатньо залишити заявку на офіційному сайті або зв'язатися з консультантом за номером телефону.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...