
Екотехнологічна компанія «Гранік» запустила електронний кабінет для своїх клієнтів
Які його функції
Запорізька Екотехнологічна компанія «Гранік» запустила особистий електронний кабінет для своїх клієнтів. Тепер всі, хто вирішать замовити вивіз сміття у «Граніка», зможуть отримувати основну фінансову інформацію у зручному форматі.
«Попри складну ситуацію в економіці ми намагаємося рухатися та розвиватися, зокрема інвестуємо у поліпшення сервісу компанії. Такий інструмент, як особистий кабінет не новий. Але ми намагалися зібрати у ньому саме основні сервіси, в яких найчастіше є запит. Наприклад акти звірок нашим клієнтам тепер можна отримати швидше та автономно», - розповів Геннадій Дубов, співзасновник та директор компанії «Гранік».
Клієнти компанії можуть авторизуватися за електронною поштою, номером телефону чи кодом ЄДРПОУ. Наразі у кабінеті можна переглянути наступну інформацію:
- стан рахунку та зрозуміти що відбувається з фінансами;
- переглянути фінансові операції за певний період часу;
- переглянути акти звірок.
Крім того, клієнти можуть через кабінет звернутися із запитом до компанії «Гранік», поставити питання, залишити скаргу чи пропозицію.
Знайти кабінет можна на сайті компанії або за посиланням - https://portal.granik.com.ua/app_portal/