• Головна
  • Екотехнологічна компанія «Гранік» запустила електронний кабінет для своїх клієнтів
Новини компаній
17:00, 27 червня

Екотехнологічна компанія «Гранік» запустила електронний кабінет для своїх клієнтів

Новини компаній

Які його функції

Запорізька Екотехнологічна компанія «Гранік» запустила особистий електронний кабінет для своїх клієнтів. Тепер всі, хто вирішать замовити вивіз сміття у «Граніка», зможуть отримувати основну фінансову інформацію у зручному форматі.

 «Попри складну ситуацію в економіці ми намагаємося рухатися та розвиватися, зокрема інвестуємо у поліпшення сервісу компанії. Такий інструмент, як особистий кабінет не новий. Але ми намагалися зібрати у ньому саме основні сервіси, в яких найчастіше є запит. Наприклад акти звірок нашим клієнтам тепер можна отримати швидше та автономно», - розповів Геннадій Дубов, співзасновник та директор компанії  «Гранік».

Клієнти компанії можуть авторизуватися за електронною поштою, номером телефону чи кодом ЄДРПОУ. Наразі у кабінеті можна переглянути наступну інформацію: 

  • стан рахунку та зрозуміти що відбувається з фінансами;
  • переглянути фінансові операції за певний період часу;
  • переглянути акти звірок.

Крім того, клієнти можуть через кабінет звернутися із запитом до компанії «Гранік», поставити питання, залишити скаргу чи пропозицію.

Знайти кабінет можна на сайті компанії або за посиланням - https://portal.granik.com.ua/app_portal/

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Запорізька Екотехнологічна компанія «Гранік» #електронний кабінет для клієнтів
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...