• Головна
  • У Запоріжжі хочуть створити нове комунальне підприємство, яке буде опікуватися відходами
16:51, 11 серпня

У Запоріжжі хочуть створити нове комунальне підприємство, яке буде опікуватися відходами

У Запоріжжі хочуть створити нове комунальне підприємство, яке буде опікуватися відходами

У мерії Запоріжжя на наступному тижні розглянуть питання про створення комунального підприємства  з красномовною назвою «Управління відходами».

Про це повідомляється в проєктах рішень міськради, передає 061.

Посадовців підштовхнуло до цього рішення вимоги нового закону України “Про управління відходами”, де у органів місцевого самоврядування є розширенні повноваження та обов’язки щодо розроблення, затвердження та впровадження місцевих планів управління відходами. Законом встановлено, що адміністратором послуги з управління побутовими відходами визначається виключно комунальне підприємство.

В статуті зазначено, що нове комунальне підприємство «Управління відходами» охоплює такі види діяльності: збирання, оброблення та видалення безпечних відходів, відновлення відсортованих відходів; збирання небезпечних відходів; поводження з відходами; наданням інших допоміжних комерційних послуг.

Підприємство має повноваження забезпечувати функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами; укладати за дорученням виконавчого комітету договори із комерційними фірмами на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами, укладає договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами; проводить розрахунки тарифу та інше.

Статутний фонд комунального підприємства «Управління Відходами» складає 3,8 мільйона гривень. На ці кошти мають придбати оргтехніку (сервери, ноутбуки,ПК) на суму 1 447 600 гривень, меблі а суму 840 тисяч гривень та два службових легкових автомобілів Renauit Duster на суму 1 513 600 гривень.

Як повідомив директор КП “Комунсантрансекологія” Юрій Дорошенко, на функціонування цього підприємства на рік потрібно 10 млн гривень, а враховуючи несплату населенням за вивіз сміття, то додатково з бюджету потрібно буде ще 9 млн гривень на покриття цієї різниці. Перед запуском підприємству необхідно провести велику роботу: набрати в штат людей, провести їх навчання, запровадити системумоніторингу GPS, щоб відслідковувати, як виконується послуга.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#комунальне підприємство #управління відходами #гроші #виплати #бюджет
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...