• Головна
  • «Прагнемо підтримати людей»: як компанія «Гранік» працює в прифронтових громадах Запорізької області
Новини компаній
17:00, 28 червня

«Прагнемо підтримати людей»: як компанія «Гранік» працює в прифронтових громадах Запорізької області

Новини компаній
«Прагнемо підтримати людей»: як компанія «Гранік»  працює в прифронтових громадах Запорізької області

Володимир Гой вже 17 років працює водієм сміттєвоза в екотехнологічній компанії «Гранік». Управляти спеціалізованою технікою він навчився буквально за два тижні, коли терміново потрібна була робота. З початку повномасштабного вторгнення Володимир разом із вантажником регулярно їздить у прифронтові громади регіону для збору сміття.

«З лютого 2022 року не було жодного дня, щоб наша робота якось зупинилася. Ми як працювали, так і продовжуємо надавати послуги по цей день. Кожного дня у нас виїжджають машини на маршрут. Ми не покинули жодного клієнта, ні у Степногірську, ні у селищі Приморському, яке ми обслуговуємо. У ці громади ми виїжджаємо раз на тиждень, бо відходів об’єктивно стало менше. Але ті хто там лишився, вони нас так чекають.  Люди задоволені і їм навпаки психологічно легше, коли вони бачать, що працюють комунальники, вивозять сміття, значить вони не самі,  їх підтримують», — пояснює Володимир.

Водій додає, що декілька разів вони приїздили у Степногірськ якраз після завершення масованих ворожих обстрілів і допомагали людям долати наслідки цих «прильотів» — розгрібали завали, прибирали скло та уламки у багатоповерхівках та приватних будинках.

«Люди так щиро дякували, що ми приїхали та допомогли їм. А як можна інакше? Там є люди, яким нема куди поїхати. Вони не можуть кинути свої домівки. Просто сидять і живуть до останнього, як і ми всі. Я допомагаю їм, щоб їм було чисто, щоб їх підтримати, не тільки морально, а й фізично. Це частина моєї роботи, яку я люблю і ціную. Як наші хлопці на передовій роблять свою роботу, так і ми їдемо і робимо свою роботу. Людяність – це дуже важливо в наш час.  Коли ми їдемо через військові блокпости нас також можуть попросити щось, ми допомагаємо, нікому не відмовляємо»,  — каже наш співрозмовник.

Він зізнається, що як і будь-якій людині, йому також іноді буває страшно їхати в місця, які часто перебувають під вогнем, але він дивиться на це, як на свій обов’язок, за який він отримує заробітну плату, а бонусом ще й вдячність місцевого населення.

Директор компанії «Гранік» Геннадій Дубов звертає увагу на те, що сьогодні його персонал крім обласного центру повністю обслуговує Степногірську громаду (Степногірськ, Приморське), частково Кушугумську громаду, повністю селище Балабине, Малокатеринівку і частково Матвіївську громаду. Вони працюють по графіку, який погоджують з кожною громадою окремо. Наразі зменшили кількість вивозів сміття, бо немає вже такої кількості відходів, яка була до початку великої війни.

“На початку війни нічого не було зрозуміло. Багато бізнесів призупинили свою діяльність. У нас була пропозиція зачекати пару днів, поки якось налагодиться ситуація, але врешті ми вирішили не зупинятися. Розробили інструкції для водіїв, як діяти під час повітряної тривоги. Специфіка нашої роботи полягає в тому, шо ми надаємо таку послугу, яку просто неможливо поставити на паузу. Наші водії обслуговують території, які також наближені до зони бойових дій. Вони розказують, що під час відпрацювання на маршруті щось прилетіло в посадку чи на асфальті якісь снаряди об'їжджали.  Можна сказати, що з'явилася психологічна стійкість до цього – так бояться, але працюють”, — каже Геннадій Дубов.

У компанії розробили алгоритм дій під час тривоги чи обстрілів.

«Якщо в тому районі, де вони знаходяться, є повітряна тривога, вони зобов'язані залишати сміттєвоз і пройти в найближче укриття, яке вказане на їх карті. Вони мають перечекати завершення тривоги.  Щодо самої спецтехніки, то страхові компанії не страхують і не компенсують витрати, пов’язані з пошкодженням чи знищенням техніки через воєнні дії. Можу лише сказати, що ми не тримаємо техніку в одному місці й просто сподіваємося на те, що нам пощастить», — зауважує Дубов.

Також керівник «Граніка»  каже, що всупереч всім складнощам, спільне лихо зробило більш уважними до проблем один до одного місцеві громади, бізнес та населення.

«Ми зі своєї сторони намагаємося не підводити, не допускати якихось зривів графіку вивозу сміття тощо. Якщо у нас є якісь питання, то ми звертаємося до адміністрації громад і допомагаємо один одному. В цей складний час ми розуміємо, що у нас є одна спільна справа, яку потрібно вирішувати разом. Крім того, ми маємо відносно новий напрямок діяльності – консалтинг громад, де ми допомагаємо створити систему управління відходами, проводимо тренінги, супроводжуємо та розвиваємо цю сферу. Я сподіваюся, що  в майбутньому в Україні з’явиться повноцінна система поводження відходів, де буде і роздільний збір, перероблення, компостування», — каже наостанок Геннадій Дубов.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Гранік #прифронтові громади #смітєєвоз #водій #вантажник #допомога #робота
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...