“Місто для людей” у Запоріжжі: підсумки першого півріччя 2024 року
Перша половина року вже минула, розпочалась підготовка до опалювального сезону, висотні та сезонні роботи.
Навесні фахівці “Місто для людей” пройшли навчання від інструкторів ДСНС щодо мінної безпеки. В першу чергу навчання пройшли люди, які щоденно працюють на прибудинкових територіях - двірники. Потім прослухали лекції всі охочі співробітники - слюсарі, працівники аварійної служби, оператори Центру обслуговування клієнтів, працівники офісу та інші.
Головне завдання управляючої компанії - забезпечити комфорт для мешканців будинків, які знаходяться в її управлінні. Однією з важливих складових цієї діяльності - проведення поточних ремонтів інженерних мереж та конструктивних елементів. Варто зазначити, що поточні ремонти здійснюються за рахунок накопичень за однойменною статтею у кошторисі вартості управління.
За перше півріччя поточного року керуюча компанія замінила 19 каналізаційних випусків. Там, де це можливо, розриття проводили спеціальною технікою - екскаваторами. Проте, якщо поруч із каналізаційним випуском знаходяться інші мережі або ростуть дерева розкопка здійснюється виключно вручну, щоб не пошкодити дерева або інші мережі.
В окремих випадках, щоби дістатися каналізаційного випуску і замінити його, фахівцям доводиться порушувати цілісність асфальтового покриття. За технологією після проведення таких робіт має відбутись усадка грунту, на що може знадобитись декілька місяців. Після цього вже виконуються відновлювальні роботи на асфальтовому покритті.
Всередині будинків пролягають внутрішньобудинкові інженерні мережі, які, враховуючи вік будинків, часто потребують оновлення. Так, з початку року слюсарі замінили 1587 погонних метрів водопроводів та 2025 м.п. каналізації, а також замінили 1127 одиниць запірної арматури.
Ще один вид робіт, який виконували фахівці керуючої компанії - скління. На жаль, часто цей вид робіт повʼязаний саме із ліквідацією наслідків ворожих ударів по місту. Всього з початку року виконали скління 81 м2 вікон.
Проводились різноманітні висотні ремонтні роботи. Зокрема фахівці виконували ремонт покрівель - шиферних та рулонних. З початку року відремонтували 3455 м2 м’яких та шиферних покрівель.
Серед висотних робіт також важливою частиною підготовки є ремонт міжпанельних швів - 1514 м.п.
Також ремонти виконували електромонтери “Місто для людей” у Запоріжжі. За перше півріччя вони замінили 1302 м.п. електромереж.
Працювали також муляри-штукатури. Вони відремонтували 7 підʼїздів, а також вхідні групи у двох будинках.
Всі ремонтні роботи в житловому фонді, яким опікується управляюча компанія, виконуються за рахунок накопичень з оплат мешканців за послугу управління багатоквартирним будинком. Тому важливий вклад в оновлення житлового фонду роблять саме його співвласники, які вчасно сплачують за послугу управління і тим самим забезпечують як закупку матеріалів, так і працю фахівців.
Один з найбільш ефективних форматів взаємодії мешканців та керуючої компанії - індивідуальний або, як його ще називають, прямий договір. Укладання індивідуального договору, навідміну від типового, дозволяє, проводити такі роботи в більшому об’ємі, підняти вартість обслуговування відповідно до потреб будинку, що дозволяє швидко накопичити кошти для поточних ремонтів. Часом підняття вартості хоча б на 1 гривню дозволяє виконати необхідні роботи. Також він дозволяє мешканцям самостійно обрати перелік послуг та періодичність їх надання.
Наразі управляюча компанія надає можливість будинкам отримати інвестицію на проведення ремонту з поступовою виплатою.
Варто зазначити, що для людей, хто заборгували за послугу управління, є можливість підписати договір про реструктуризацію боргу, щоби розтягти виплату в часі і зробити її менш обтяжуючою для людини. Також, якщо людина заборгувала, але підписала договір про реструктуризацію, то вона має можливість звернутися за субсидією.
Довідково:
Для вас працюють Центри обслуговування клієнтів, звертаємо увагу на те, що під час повітряної тривоги прийом не проводиться. Для вашої зручності, якщо питання неможливо вирішити дистанційно (необхідно оформити документи, поставити підпис, отримати довідку тощо), спеціалісти ЦОКу приймуть вас за попереднім записом - зателефонуйте на гарячу лінію та узгодьте зустріч з фахівцем.
Для отримання консультацій або подачі заявок можна звернутись на гарячу лінію “Місто для людей” 067 400 1008.
За новинами компанії можна слідкувати у Viber- чаті https://bit.ly/3dMEStc, де “Місто для людей” у Запоріжжі публікує звіти про виконані роботи та заявки.
Також поставити запитання, отримати консультацію, залишити заявку можна заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті mdl.com.ua.