• Головна
  • Запорізькій контакт-центр «15-80» отримав рекордну кількість звернень за липень
10:04, 2 серпня

Запорізькій контакт-центр «15-80» отримав рекордну кількість звернень за липень

Протягом липня міський контакт-центр «15-80» прийняв рекордну кількість звернень – 12274. Це майже наполовину більше, ніж раніше. Найбільше заявок від жителів міста стосувались служби обслуговування електромереж.

Про це повідомили в Запорізькій міській раді.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувались:

  • служби обслуговування електромереж – 3950;
  • магістральних водоводів зовнішніх мереж -2135;
  • інженерних мереж – 2111.

Всі звернення містян передані на розгляд до органів місцевого самоврядування та надавачів послуг.

Загалом з початку поточного року 62728 звернень від запоріжців.

Контакт-центр «15-80» працює цілодобово без вихідних. Надіслати заявку можна у бідь-який зручний спосіб:

  • за номерами 15-80 (зі стаціонарних телефонів) та (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних);
  • через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням;
  • через особистий кабінет на порталі міського контакт-центру «15-80» за посиланням.

Як раніше писав 061, у Запоріжжі водій вистрілив з травматичного пістолета у пішохода.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#15-80 #контакт-центр #звернення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...