До мерії Запоріжжя потрапило понад 400 скарг мешканців щодо роботи громадського транспорту
Мешканці Запоріжжя за 4 місяці подали понад 400 скарг на роботу громадського транспорту. Найбільше скарг стосувалося затримок руху, відмов у перевезенні пільгових категорій пасажирів, поганого технічного стану транспорту та поведінки водіїв.
Про це повідомляє пресслужба Запорізької міської ради, передає 061.
У серпні виконавчий комітет оновив склад комісії, що займається перевірками. Основна мета – контроль за дотриманням автотранспортними підприємствами умов договорів, включаючи перевезення пасажирів пільгових категорій, дотримання графіків та технічний стан транспортних засобів.
До складу комісії входять представники патрульної поліції, Державної служби з безпеки на транспорті, міської ради та громадських організацій. Комісія аналізує скарги громадян та контролює якість послуг перевізників.
Під час перевірок у серпні та вересні були виявлені численні порушення у маршрутках та автобусах – відсутність ідентифікатора водія (бейдж) та відеореєстратора салону), порушення інтервалу руху (відсутність транспортних засобів на маршруті протягом 45 хвилин), відсутність задніх та бокових трафаретів з інформацією про маршрут, додаткова інформація про маршрут викладена не на українській мові, в салоні транспортного засобу розміщені рекламні матеріали.
Деякі перевізники отримали час для усунення недоліків, в іншому випадку їм загрожує розірвання договорів та інші санкції. Комісія продовжить реагувати на скарги громадян та працюватиме над покращенням якості послуг.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Запорізькій області оголошено штормове попередження через пориви вітру.